Oblíbená letní série v novém! KFC se stane titulárním partnerem Street Floorball League

KFC Street Floorball League | foto: Český florbal

Už brzy se rozeběhnou registrace na nový ročník turnajů pod širým nebem. Ty nyní získaly silného partnera a v tomto roce se budou konat pod názvem KFC Street Floorball League. Oblíbený řetězec restaurací bude mít navíc přesah i mimo streetový projekt.


Street Floorball League (SFL) už na začátku června znovu vyrazí do center českých měst a dalších atraktivních lokalit. Každoročně se daří na turnajích držet perfektní atmosféru spojenou s vynikajícími výkony a především zábavou. Součástí eventů jsou i doprovodné aktivity. I díky novému titulárnímu partnerovi se mohou účastníci těšit na chill zónu nebo zvýhodněnou možnost vychutnat si produkty KFC.

Český florbal díky projektu SFL uzavřel významné partnerství. "Jedná se o výrazný krok. Společně jsme si dokázali vyladit spojení týmového sportu a celosvětové značky a jsme rádi, že dostáváme v Česku důvěru jako první strategické partnerství KFC se sportem. Nejen hráčkám a hráčům, kteří na Street Floorball League vyrazí, přineseme v rámci naší spolupráce zpříjemnění času, který společně se svými kamarádkami a kamarády na florbale stráví. Nezůstane však jen u SFL, máme rozjednanou formu zapojení nového partnera i u neelitních soutěží, aby vzájemná spolupráce přinesla širší propojení KFC a florbalu i v průběhu sezony," říká ředitel Marketingu a komunikace Českého florbalu Roman Urbář.

Podle Urbáře je spojení s KFC také ukázkou síly samotné Street Floorball League, která se v Česku poprvé objevila v roce 2018 v rámci propagace světového šampionátu, už samotný fakt, že se globální značka KFC vůbec poprvé na českém trhu spojí se sportovním prostředím. "Florbal vnímáme jako moderní a populární sport, který si dává záležet na férovém prostředí a je velmi oblíbený nejen u mladých lidí. Právě proto nám toto spojení dává smysl. Naším cílem je, aby s námi lidé trávili svůj volný čas a bavili se se svými kamarády. Uvědomujeme si naši pozici a soustředíme se na volnočasovou část florbalu, ať už v rámci série Street Floorball League, tak i v rámci nižších soutěží, kde můžeme nabídnout značku KFC jako meeting point a místo pro oslavu společných chvil či úspěchů," říká Helena Vyhnánková, marketingová manažerka KFC.

Letní turnaje pod širým nebem jsou vynikající platformou pro spojování florbalové komunity. Účastnit se jich mohou jak týmy mužů a žen, tak rovněž družstva smíšená. Za předchozích šest ročníků, které neudělaly pauzu ani během covidové krize, se zvládlo na více než čtyřicítce turnajů zapojit do hry přes 750 týmů, což v praxi znamená několik tisícovek hráček a hráčů, kteří si užili turnaj spojený se zábavou.

Kromě českých týmů se turnajů během předchozích šesti ročníků zúčastnilo i několik týmů z okolních zemí. Turnaje se hrají na malém hřišti ve formátu tři na tři, cílem je pravidelně navštěvovat nejen centra měst a jejich náměstí, ale i další významné lokality, jako jsou třeba výstaviště a další atraktivní prostory. Na vítěze čekají hodnotné ceny, všichni účastníci si poté odvážejí domů speciální pamětní medaile, které se vyrábějí z prasklých florbalových balonků a čepelí. Tato inovace, díky níž nekončí použité vybavení v koši, dokonce obdržela prestižní ocenění na sportovně-byznysové konferenci Sport Alive.

Loading

Search

Ceskyflorbal.cz

E-mail

Jméno

Příjmení

Datum Narození

heslo

heslo pro kontrolu

Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Chci odebírat newsletter a nabídky Českého florbalu

Nebo

Zapomenuté heslo

K ZASLÁNÍ ODKAZU KE ZMĚNĚ HESLA JE NUTNÉ SPRÁVNÉ VYPLNIT E-MAIL, KTERÝ JSTE UVEDLI PŘI REGISTRACI.

Zadejte E-mail

Vzpomněl/a jste si?

Ještě nemáte účet

Zaregistrujte se